×

    Od odebírání se můžete kdykoli jednoduše odhlásit.

    Děkujeme, že souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů a veškeré další informace naleznete ZDE.

    loading

    Jak uzavírat smlouvy online? Jednoduše jednou z těchto 4 metod:

    Uzavírání smluv na internetu
    1. 🔑 Posílání smluv e-mailem alternativně odkliknutím VOP na webových stránkách. Toto je běžný způsob uzavírání smluv, kdy navíc všeobecné obchodní podmínky (VOP) Vám ušetří mnoho starostí se studováním smluv a přesvědčováním zákazníků k jejich fyzickému podpisu, čemuž se dnes mnoho lidí vyhýbá. VOP tvoří obsah smlouvy a stačí obvykle jen ujednat co se bude dodávat, množství a cenu. VOP navíc můžete v určité míře jednostranně změnit a lze do nich vtělit i mnoho dalšího, např. GDPR. Jelikož je toto řešení nejpraktičtější, užívá jej již dnes většina podnikatelů počínaje nejmenší e-shopy, přes různé společnosti s webovými stránkami a konče největšími společnostmi, např. Alza.cz. VOP lze totiž odsouhlasit jak e-mailem, tak na webu a smlouva bude uzavřena. Drobný problém by mohl vyvstat, kdyby později někdo tvrdil, že to nebyl jeho e-mail, např. email kovar88 a pak by (hypotetický) pan Kovařík tvrdil, že neobjednal, nicméně na tento způsob podezřelých objednávek máme také systém řešení a to možnost si vyžádat potvrzení objednávky, číslo občanského průkazu či obdobně a do té doby nemusíte plnit nebo si vyžádáte platbu předem. Toto je jednodušší u služeb, kdy komunikace obvykle probíhá déle a obvykle proběhnou i schůzky. VOP na míru Vám rádi připravíme!
    2. 🔑 Poslání smluv datovou schránkou. Jelikož veškeré právnické osoby ze zákona musí mít datovou schránku (a všichni ostatní ji mohou jít za cca 10 min na poště) a dokumenty v ní jsou opatřeny prakticky elektronickým podpisem, je toto nejjednodušší postup. K tomu, aby to fungovalo je třeba jen otevřít datovou schránku příjmu zpráv od soukromých osob a ukládat .ZFO soubory, protože v datové schránce se po nějaké době automaticky mažou. I zde naleznou VOP uplatnění.
    3. 🔑 Posílání smluv e-mailem s elektronickým podpisem. Toto řešení je prakticky stejně jednoduché jak varianta 2, akorát elektronický podpis není povinný a někteří lidé jej stále nemají. Zařídit si elektronický podpis je ovšem také jednoduché a na poště jej vyřídíte za pár minut. I zde naleznou VOP uplatnění.
    4. 🔑 Bankovní identita. Poněkud ještě méně rozšířená forma podepisování je bankovní identita, kterou však zatím používá relativně málo lidí a je potřeba k ověření použít aplikaci třetí strany a platit jí za to poplatky.

    Osobně z vlastních zkušeností doporučujeme nejvíce varianty 1-3. Je škoda, že ne úplně všechny smlouvy jde uzavřít online, např. ty s úředně ověřeným podpisem, avšak zasazujeme se, aby to brzo šlo.

    Dejte nám vědět, rádi připravíme kvalitní smlouvy i VOP na míru pro Vás a za rozumnou cenu!