Nedodali Vám objednané zboží včas? Víme jak postupovat!
Objednali jste si zboží, zaplatili za něj, avšak zboží Vám nebylo ze strany prodávajícího včas doručeno?
S námi nemusíte mít žádné obavy, víme, jakým způsobem v těchto případech postupovat.
Nedodáním Vámi objednaného zboží ve stanoveném termínu se prodávající dostává do prodlení, a Vám v tuto chvíli vyvstává možnost nedodání zboží reklamovat.
Ať už se v rámci reklamace rozhodnete pro odstoupení od smlouvy a navrácení Vašich peněžních prostředků či pro přiměřenou slevu z kupní ceny zboží, obraťte se na odborníky z advokátní kanceláře ModerniPravnik.cz!
Naši odborníci mají ve svém oboru dlouholeté zkušenosti a znají veškerá úskalí spojená s touto problematikou. Vědí jak s prodávajícími jednat, a jaké prostředky použít tak, aby Vaše reklamace byla úspěšná a nedošlo k jejímu zamítnutí.
Důležité je však kontaktovat nás již dnes. Nepromarněte svou možnost uplatnění reklamace zboží za prodlení s jeho dodáním, obraťte se na nás! Rádi Vám pomůžeme.
Autor: Mgr. Petr Uklein, vedoucí advokát advokátní kanceláře ModerniPravnik.cz a Barbora Janáčková, právní praktikant
#pravo #zbozi #prodleni #prodavajici #pravnik #pravnikonline #advokat #reklamace #modernipravnik #odstoupeni #sleva #dodani #doruceni