×

    Od odebírání se můžete kdykoli jednoduše odhlásit.

    Děkujeme, že souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů a veškeré další informace naleznete ZDE.

    loading

    Nedodali Vám objednané zboží včas? Víme jak postupovat!

    Nebylo Vám objednané zboží včas doručeno?

    Nedodali Vám objednané zboží včas? Víme jak postupovat!

    Objednali jste si zboží, zaplatili za něj, avšak zboží Vám nebylo ze strany prodávajícího včas doručeno? 

    S námi nemusíte mít žádné obavy, víme, jakým způsobem v těchto případech postupovat. 

    Nedodáním Vámi objednaného zboží ve stanoveném termínu se prodávající dostává do prodlení, a Vám v tuto chvíli vyvstává možnost nedodání zboží reklamovat.

    Ať už se v rámci reklamace rozhodnete pro odstoupení od smlouvy a navrácení Vašich peněžních prostředků či pro přiměřenou slevu z kupní ceny zboží, obraťte se na odborníky z advokátní kanceláře ModerniPravnik.cz! 

    Naši odborníci mají ve svém oboru dlouholeté zkušenosti a znají veškerá úskalí spojená s touto problematikou. Vědí jak s prodávajícími jednat, a jaké prostředky použít tak, aby Vaše reklamace byla úspěšná a nedošlo k jejímu zamítnutí. 

    Důležité je však kontaktovat nás již dnes. Nepromarněte svou možnost uplatnění reklamace zboží za prodlení s jeho dodáním, obraťte se na nás! Rádi Vám pomůžeme. 

    Autor: Mgr. Petr Uklein, vedoucí advokát advokátní kanceláře ModerniPravnik.cz a Barbora Janáčková, právní praktikant

    #pravo #zbozi #prodleni #prodavajici #pravnik #pravnikonline #advokat #reklamace #modernipravnik #odstoupeni #sleva #dodani #doruceni