Právní paušály
Základní balíček
1x - základní právní dokumentace, např. trestní oznámení, nájemní smlouva, vymáhání pohledávky atd
- sleva 10% na další právní služby
Ekonomický balíček
2x - nejpotřebnější právní dokumentace nebo zastupování v řízení, např. základní právní dokumentace, úvěrové smlouvy atd
- 1 hod. konzultace
- sleva 10% na další právní služby
Profesionální balíček
4x - jakékoli právní dokumentace nebo zastupování v řízení, např. založení s.r.o., všeobecné obchodní podmínky, investiční smlouvy atd
- 4 hod. konzultace či jiné služby
- veškeré dokumenty ČJ, AJ, ČJ/AJ
- analýza vývoje právního odvětví klienta
- sleva 15% na další právní služby
Alternativními formami odměňování jsou Advokátní tarif ve smyslu vyhlášky č. 177/1996 Sb., vyhláška Ministerstva spravedlnosti o odměnách advokátů a náhradách advokátů za poskytování právních služeb (advokátní tarif) a hodinová odměna.
Advokátní tarif
Advokátní tarif je nejméně oblíbenou formou odměňování, neboť v určitých případech nesedí dobře na realitu, tedy někdy je zbytečně drahý pro klienty. V případě, že se lidé s advokátem nedohodnou výslovně na jiné formě, uplatní se tato forma odměňování. Také když budeme jménem klienta žádat před soudy a jinými orgány náhradů nákladů právního zastoupení, uplatní se pouze advokátní tarif.
Hodinová odměna
Napište nám či zavolejte a popište složitost svého případu a my Vám uděláme odhad, jak dlouho nám zpracování a řešení problému bude trvat. Je samozřejmé, že návrh a účtované hodiny jsou značně menší než reálný čas, který na řešení případu trávíme ale současně chceme, aby to i pro Vás mělo ekonomický smysl. Napište nám pro individuální nabídku.
Konzultace
Úvodní posouzení případu
Krátká konzultace
Standardní konzultace
Pokud jste si nevybrali z naší nabídky, nezoufejte. Zavolejte nám a my Vám uděláme individuální nabídku přímo pro Vás.
Přečtěte si také, jak nás hodnotí klienti.
Ceník účetnictví a dalších služeb
Hodinové sazby - mimo uvedené úkony
- Účetnictví, administrativa - 1000 Kč
- Daňový poradce, auditor - 2200 Kč
- Přihlášení nového zaměstnance - 500 Kč
- Zpracování mzdy 1 zaměstnanec - 250 Kč/měsíc
- Odhlášení zaměstnance - 500 Kč
- Registrace nové organizace - 1 200 Kč
- Zrušení registrace organizace - 1 200 Kč
- Roční zúčtování daně ve mzdě - 200 Kč/ks
- Registrace, odregistrování OSVČ - 1 200 Kč
Daňová evidence
- FO - daň z příjmu (bez příjmu z podnikání) - 3.600 Kč
- FO - daň z příjmu (včetně příjmu z podnikání) - 6.000 Kč
- PO - daň z příjmu (neauditované společnosti) - 6.000 Kč
- PO - daň z příjmu (auditované společnosti) - 6.000 Kč
- Dodatečné daňové přiznání / + 2/3 ceny
- Prodloužení lhůty daňovým poradcem - 6 000 Kč
- Vyúčtování srážkové daně - 1 200 Kč
- DPH - registrace - 4 200 Kč
- DPH - kontrolní hlášení - 1 000 Kč
- Silniční daň - 600 Kč + 240 Kč za každé další vozidlo
- Výjezd v rámci Prahy - 600 Kč
- Výjezd mimo Prahu - 14 Kč/km
- Cestovné mimo Prahu - 500 Kč/hod