×

    Od odebírání se můžete kdykoli jednoduše odhlásit.

    Děkujeme, že souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů a veškeré další informace naleznete ZDE.

    loading

     Kontaktujte nás.

    Vyplňte kontaktní formulář nebo nám napište e-mail, ve kterém popíšete problém.

    Může se jednat například o vypracování smluv, spory, neplatící nájemníky, dlužníky atd. K e-mailu připojte ofocené či naskenované listiny a další podklady, které máte k dispozici. Co nejdříve se Vám ozveme s návrhem řešení. 

      Základní konzultace ZDARMA.

    Váš případ zhodnotíme a sdělíme Vám v krátké konzultaci zdarma (která je online nebo po telefonu cca 5-10 min) nebo e-mailem, jaké jsou Vaše možnosti a uděláme Vám cenovou nabídku.

    Tato nabídka se odvíjí od předložených informací (obvykle rozmezí) a pokud vyjdou najevo nové skutečnosti, může se změnit, na čemž se opět domluvíme. Na toto Vás vždy upozorníme ještě předtím, než budeme pokračovat, a vyžádáme si Váš souhlas. Jsme schopni zařídit cokoliv počínaje zastupováním před úřady, soudy i vyjednávání smluv či finančních náhrad. 

    Poté se zcela svobodně rozhodnete, zda využijete:

    • nabídku zpracování dokumentace anebo zastupování v celém případu, 
    • hodinové konzultace, anebo
    • se rozhodnete, že si od nás žádné služby objednáte a věc vyřešíte sami podle svého.

      Konzultace, zpracování dokumentace anebo zastupování.

    Řešení případu obvykle začíná placenou hodinovou konzultací za 3.000 Kč, kde Vám navrhneme řešení problému.

    Pokud bude věc vyžadovat další řešení, navrhneme spolupráci a v jejím průběhu pro Vás budeme dle dohodnutých termínů pracovat, abychom vyřešili Váš případ co nejrychleji a nejlevněji, a o vývoji Vašeho případu Vás budeme informovat. 

    Spolupráce obvykle probíhá online, vy jste stále v obraze, píšeme si e-maily, voláme telefonem či prostřednictvím videohovorů, vy nemusíte nikam jezdit a ztrácet svůj čas a peníze, jednoduše se spojíme a domluvíme se, co dále.

    V průběhu spolupráce:

    vše zařizujeme za Vás, např. chodíme k soudu, na úřady, na jednání apod. Může však nastat situace, že bude nutná Vaše přítomnost, například Vaše svědecká výpověď, výslech na policii či zajít do banky na zřízení účtů při založení společnosti. V tomto případě Vám se vším rádi pomůžeme a vše připravíme.

    Sejdeme se na místě,

    které Vám bude vyhovovat a vše Vám před provedením úkonu vysvětlíme. Můžete samozřejmě vždy na soud či na jednání přijít, i když Vaše přítomnost není nutná.

    Brzy se můžete těšit na nové funkce webu, abyste si sami mohli kontrolovat průběh zpracování Vašeho případu, fakturace, stahovat a nahrávat dokumenty a vždy hned vědět, co se dále bude dít. Do té doby se o tom pravidelně pobavíme. 

    Předložení vyúčtování.

    Dle dohody pravidelně nebo na konci řešení problému Vám  předložíme vyúčtování a pokud nevyčerpáte zaplacené peníze na služby…

    Můžete si v rámci nevyčerpaných prostředků objednat další služby, nebo Vám nevyčerpané prostředky vrátíme na účet. Řešení případu s námi obvykle končí jeho vyřešením, můžete se samozřejmě vždy rozhodnout, že si případ budete nadále řešit sami bez nás. Vaše rozhodnutí vždy respektujeme a vydáme Vám kompletní dokumentaci.

    Řešíte právní problém nebo potřebujete poradit před důležitým obchodním rozhodnutím?

    Obraťte se na tým právníků z naší advokátní kanceláře modernipravnik.cz

    Věří nám:

    Dle vzájemné dohody Vám bude předloženo vyúčtování, kde budete mít přesně uvedeno, jak bylo s Vašimi penězi naloženo. V případě navýšení rozpočtu si vždy vyžádáme Váš souhlas, v případě nižších nákladů Vám budou peníze vráceny na Váš účet.

    Mnoho lidí si myslí, že kontaktování advokáta je složité, drahé a mají zbytečné obavy. S námi je vše velice rychlé a jednoduché.

    Kontaktujte nás. Vyplňte kontaktní formulář nebo nám napište e-mail, ve kterém popíšete problém. 

    Může se jednat například o vypracování smluv, spory, neplatící nájemníky, dlužníky atd. K e-mailu připojte ofocené či naskenované listiny a další podklady, které máte k dispozici. Co nejdříve se Vám ozveme s návrhem řešení. 

    Základní konzultace ZDARMA. Váš případ zhodnotíme a sdělíme Vám v krátké konzultaci zdarma (která je online nebo po telefonu cca 5-10 min) nebo e-mailem, jaké jsou Vaše možnosti a uděláme Vám cenovou nabídku.

    Tato nabídka se odvíjí od předložených informací (obvykle rozmezí) a pokud vyjdou najevo nové skutečnosti, může se změnit, na čemž se opět domluvíme. Na toto Vás vždy upozorníme ještě předtím, než budeme pokračovat, a vyžádáme si Váš souhlas. Jsme schopni zařídit cokoliv počínaje zastupováním před úřady, soudy i vyjednávání smluv či finančních náhrad. 

    Poté se zcela svobodně rozhodnete, zda využijete:

    • nabídku zpracování dokumentace anebo zastupování v celém případu, 
    • hodinové konzultace, anebo
    • se rozhodnete, že si od nás žádné služby objednáte a věc vyřešíte sami podle svého.

    Konzultace, zpracování dokumentace anebo zastupování. Řešení případu obvykle začíná placenou hodinovou konzultací za 2.000 Kč, kde Vám navrhneme řešení problému.

    Pokud bude věc vyžadovat další řešení, navrhneme spolupráci a v jejím průběhu pro Vás budeme dle dohodnutých termínů pracovat, abychom vyřešili Váš případ co nejrychleji a nejlevněji, a o vývoji Vašeho případu Vás budeme informovat. 

    Spolupráce obvykle probíhá online, vy jste stále v obraze, píšeme si e-maily, voláme telefonem či prostřednictvím videohovorů, vy nemusíte nikam jezdit a ztrácet svůj čas a peníze, jednoduše se spojíme a domluvíme se, co dále. V průběhu spolupráce vše zařizujeme za Vás, např. chodíme k soudu, na úřady, na jednání apod. Může však nastat situace, že bude nutná Vaše přítomnost, například Vaše svědecká výpověď, výslech na policii či zajít do banky na zřízení účtů při založení společnosti. V tomto případě Vám se vším rádi pomůžeme a vše připravíme. Sejdeme se na místě, které Vám bude vyhovovat a vše Vám před provedením úkonu vysvětlíme. Můžete samozřejmě vždy na soud či na jednání přijít, i když Vaše přítomnost není nutná. 

    Brzy se můžete těšit na nové funkce webu, abyste si sami mohli kontrolovat průběh zpracování Vašeho případu, fakturace, stahovat a nahrávat dokumenty a vždy hned vědět, co se dále bude dít. Do té doby se o tom pravidelně pobavíme. 

    Předložení vyúčtování. Dle dohody pravidelně nebo na konci řešení problému Vám  předložíme vyúčtování a pokud nevyčerpáte zaplacené peníze na služby…

    můžete si v rámci nevyčerpaných prostředků objednat další služby, nebo Vám nevyčerpané prostředky vrátíme na účet. Řešení případu s námi obvykle končí jeho vyřešením, můžete se samozřejmě vždy rozhodnout, že si případ budete nadále řešit sami bez nás. Vaše rozhodnutí vždy respektujeme a vydáme Vám kompletní dokumentaci.

      Kontaktujte nás. Vyplňte kontaktní formulář nebo nám napište e-mail, ve kterém popíšete problém. 

      Může se jednat například o vypracování smluv, spory, neplatící nájemníky, dlužníky atd. K e-mailu připojte ofocené či naskenované listiny a další podklady, které máte k dispozici. Co nejdříve se Vám ozveme s návrhem řešení. 

      Základní konzultace ZDARMA. Váš případ zhodnotíme a sdělíme Vám v krátké konzultaci zdarma (která je online nebo po telefonu cca 5-10 min) nebo e-mailem, jaké jsou Vaše možnosti a uděláme Vám cenovou nabídku.

      Tato nabídka se odvíjí od předložených informací (obvykle rozmezí) a pokud vyjdou najevo nové skutečnosti, může se změnit, na čemž se opět domluvíme. Na toto Vás vždy upozorníme ještě předtím, než budeme pokračovat, a vyžádáme si Váš souhlas. Jsme schopni zařídit cokoliv počínaje zastupováním před úřady, soudy i vyjednávání smluv či finančních náhrad. 

      Poté se zcela svobodně rozhodnete, zda využijete:

      • nabídku zpracování dokumentace anebo zastupování v celém případu, 
      • hodinové konzultace, anebo
      • se rozhodnete, že si od nás žádné služby objednáte a věc vyřešíte sami podle svého.

      Konzultace, zpracování dokumentace anebo zastupování. Řešení případu obvykle začíná placenou hodinovou konzultací za 2.000 Kč, kde Vám navrhneme řešení problému.

      Pokud bude věc vyžadovat další řešení, navrhneme spolupráci a v jejím průběhu pro Vás budeme dle dohodnutých termínů pracovat, abychom vyřešili Váš případ co nejrychleji a nejlevněji, a o vývoji Vašeho případu Vás budeme informovat. 

      Spolupráce obvykle probíhá online, vy jste stále v obraze, píšeme si e-maily, voláme telefonem či prostřednictvím videohovorů, vy nemusíte nikam jezdit a ztrácet svůj čas a peníze, jednoduše se spojíme a domluvíme se, co dále. V průběhu spolupráce vše zařizujeme za Vás, např. chodíme k soudu, na úřady, na jednání apod. Může však nastat situace, že bude nutná Vaše přítomnost, například Vaše svědecká výpověď, výslech na policii či zajít do banky na zřízení účtů při založení společnosti. V tomto případě Vám se vším rádi pomůžeme a vše připravíme. Sejdeme se na místě, které Vám bude vyhovovat a vše Vám před provedením úkonu vysvětlíme. Můžete samozřejmě vždy na soud či na jednání přijít, i když Vaše přítomnost není nutná. 

      Brzy se můžete těšit na nové funkce webu, abyste si sami mohli kontrolovat průběh zpracování Vašeho případu, fakturace, stahovat a nahrávat dokumenty a vždy hned vědět, co se dále bude dít. Do té doby se o tom pravidelně pobavíme. 

      Předložení vyúčtování. Dle dohody pravidelně nebo na konci řešení problému Vám  předložíme vyúčtování a pokud nevyčerpáte zaplacené peníze na služby…

      můžete si v rámci nevyčerpaných prostředků objednat další služby, nebo Vám nevyčerpané prostředky vrátíme na účet. Řešení případu s námi obvykle končí jeho vyřešením, můžete se samozřejmě vždy rozhodnout, že si případ budete nadále řešit sami bez nás. Vaše rozhodnutí vždy respektujeme a vydáme Vám kompletní dokumentaci.

      V naší advokátní kanceláři jsme specialisté a držíme krok s nejnovějšími trendy, rozumíme podnikání, kryptoměnám, dodávkám softwaru, komplikovaným technologiím, investicím, nemovitostem atd. Při své práci používáme moderní a zabezpečené technologie. Neustále sledujeme dění okolo sebe, aby Vám neunikly žádné novinky z Vašeho právního odvětví. Jsme schopni reagovat v krátkém čase, ochotni se pobavit o variantách řešení a naše výstupy mohou být českém i anglickém jazyce, navíc mnoho dokumentů jsme schopni poskytnou online, čímž je naše práce rychlejší, efektivnější a v neposlední řadě Vám ušetří peníze. Díky tomuto přístupu a naším zkušenostem dokážeme efektivně pomoci podnikatelům i běžným lidem řešit jakoukoli záležitost.

      Kontaktujte nás telefonicky, vyplňte kontaktní formulář nebo nám napište email, kde popíšete svůj problém a ideálně připojte dokumenty, které máte k dispozici. Může se jednat např. o vypracování smluv, založení společností, pracovně právní problémy, neplatící nájemníky, dlužníky, různé spory, všeobecné obchodní podmínky, due diligence atd.

      Následně Vás kontaktujeme a v 5-10 minutách telefonického hovoru sdělíme, jaké jsou možnosti řešení Vašeho problému. Současně se dozvíte cenové rozpětí právní služby a v případě, že to bude pro Vás výhodné, doporučíme jeden z našich právních paušálů.

      Po zaplacení faktury může proběhnout konzultace, kde se dozvíte detailnější podrobnosti, díky čemuž budete v obraze. Na případu začneme následně pracovat a budeme Vás o průběhu jeho zpracování informovat, s námi budete mít detailní přehled o řešení Vašich záležitostí.

      Výsledky naší spolupráce obdržíte dle individuální domluvy prostřednictvím emailu či osobně.

      Nechte si pomoci od našich profesionálů, naši práci oceňují lidé napříč obory.

      Chcete začít spolupráci nebo se nezávazně zeptat?